Thursday, February 19, 2009

Notis penting

Pagi semalam aku tgk pos box ada flyer Mekdonel. Tapi bukan ler pomosen makan2. Dorang dok habaq yg dorang ni x dek kena mengena langsung ngn Yahudi malaun tu. Detail punyer eksplenesyen dorang bagi. Tu mesti sales dorang jatuh menjunam giler babs. kalau x , takkan la dorg wat flyer cenggitu. Siap anta suma umah lagi.
Aku pon ekceli x la berkenan nau dgn Mekdonel ni kecuali shake dia jek. Cedapp. tapi bukan suma branch ada. tu yg cam hampehh je tu. Tapikan la ni Mekdonel ada ofer baikk punyer. weekdays kul 12-3 value meal jdk 6 hengget jek. Last week masa balik anta bebudak skolah aku singgah ler situ. Lagipun masa tu aku demam. Dh tu cam tekak teringin nauu nak makan cheesebeger. Beli double cheese lagikk. hehe..
Tapi peh tu kan... rasa bersalah sgt sebab aku rasa dh tolong Yahudi malaun tu..

8 comments:

deaf-angel said...

mekdi prosperity burger sedap ah. beef nye.

ilazz said...

aku x ska tp c Japi suka banget ng pospeti buger 2. aku ska buger kehepsi.cedapp :P

Kapten Luffy said...

susah kan... ;p

ilazz said...

tul tu kapten. Veri de susah maa..:P

Fadh Rahman said...

walau mc D Malaysia tapi dia masih bayar komisen/royalti kat amerika sbb guna jenama dan segala bala yang difranciskan...xyah laa wei...boikot terus...bior lantak diorang lingkup...baik makan cekodok pisang wat sendiri lagi bagus...he he he

mrblind said...

x leh baca la gambar tu..x leh nak besarkan..

@tune® said...

hmmm
adakah ni satu lagi propaganda?
wallahualam

ilazz said...

fadh - ye ler. aku x nak dh mkn situ. Aku janji (janji melayu beb).. hehe..

edi - isyhh ko nih. nnti la aku soh mekdonel pos satu kat ko. tu la. len kali duduk ler kat KL.:P

t00ney - ntah ler t00ney. fenin pala aku.