Wednesday, February 4, 2009

Engagement

25hb Jan ari tu kazen aku Hisham bertunang. Mesti ler dgn awek dia, Ain. takkan ngn aku plak. cam x caya jek Hisham dah umo 26. Dulu masa dia kecik, mak aku yg jaga. Aku jadik tukang buai dia. La ni dah nak kawen dah. Tua nyer akuuuuu..

hantaran belah lelaki..

aku ngn kroni kamcengku..

Nak kena g umah Ain kul 11 am. Tapi besa ler sedara2 aku ni. Mesti ada yg lewat. Seb bek umah awek Hisham dekat Sri Rampai. 10 minit dah sampai. Aku x amik gamba masa dorang tgh berdiskus sbb dah x muat dah umah Ain tu. Gamai nauu sedara aku. Lepak luar je jawabnya. Tapi yg aku tau dorang nak kawin ujung tahun ni. Hantaran ribu riban. ye la kan. mana dek puluh2 lagikk.

makcik2 aku dgn Ain. Dia pakai baju merah tu..


Ain dgn mak n Bik (bakal mertua gitu)..

dgn Jaja n Eisya..

Gamba dgn sepupu sepapat aku ada kat kamera Azul. nanti aku nal soh dia emel kat aku. Lepas bergambo lebey kurang p makan la plak. Dorang buat masak kampung. Kan men suka kerabat aku. Tp aku x makan. Dok sibuk amik gambo je.

Japi dgn kuih..


Ana, Azul, Hafiz. Kroni2 aku klu bab makann, jalannn..

Hisham, Naqib n Shafiq..

Aku ngn Kak Rozi. Mesti la harus ada muka aku kann.. :P

Mak ngn Ode..


Bik and Makcik Chik..

Lepas suma dah kenyang dah puas ati so masa untuk balik la pulak. Dan seperti besa, aku mesti bawak hantaran yg plg sonang dan sodap skali. Hehehe.. Cekelat ler. Rocher ngkauu. Ramai yg nak mencukai tapi gagal. Sebab aku kan amanah. lagipun harus aku dulu yg mencukainya sebab penat aku bawak tauu. Muahahaaa.. Tapi x dek la plak gambonyer. Ucu pulak bawa Avanza macam masuk GP. Abis jatuh cekelat2 tu bila dia lipat kona baring. Huhuuhuhuu...Seb bek aku berjaya kontrol keadaan. :P


ni lah hantaran belah pompuan..

Hisham terpaksa amik gamba dgn hantaran cpt2. Sebab ramai yg dh nunggu nk kikahkan cekelat ngn buah ngn cuppies.. hehe..

ni pulak grup2 yg dh x sabor nak mengerjakan hantaran tu.. :P

Ari tu jenuh la aku kena kutuk dgn kroni2 psl aku dgn En Maxis. Weyy.. aku punyer majlis kompem lagi meriah ngkauu.. Siap pangge artis lagikk.. hehe.. Tak de arr. aku lom giler lagi nak wat cam tu. Klu ada rezki sok, nak buat yg sempoi jek. Yang penting suma yg dlm rukun nikah tu ada. huhuhu.. :P Klu mak aku tau aku citer cam ni kompem kena sekehh..:P

Aku dgn mak melepak sampai malam. Ye la kitorang kan single mingle. Tak dek sape nak marahh...

2 comments:

Kapten Luffy said...

eh camana proses bertunang? blh jelaskan ker?

ilazz said...

Apo la ko ni kepten. Citer2 nak berbini 4 tp bertunang lak x tau camne? rosak2 budak ni..:P