Thursday, October 30, 2008

Aku dan Jeff

Dah 3 4 ari x ujan. Panasss. Bosan tul la. Pagi ni adalah pagi yg keempat aku berjoging. Cam x caya la plak. ~HuHuHu~ bangganyer aku :P. Hilang gak lemak wlp bp ratus gram jek :P. (lama2 msti jdk ribu2 kann) Japi ikut, psl cam besa, adala benda yg dia nk soh aku beli.

ni ler tmpat aku membuang segala lemak2 yg x diingini ~hihihi~

Lepas bdk2 g skolah, makin bosan lak aku. So abis masa aku ngn baca blogs, surf sana, surf sini. Seb baik org maxis online ngn aku. Dia kan prihatin gitu :P. Tetiba... aku terima satu kol. Punyer le lama aku tak dengor sore tu. Bukan along ekk. Tapi... Jeff ~ ejen dvd aku yg palinggg unibers (pinjam dr kak ungku :P) di alam semesta ~muahahaaa~

Jeff ni mmg the best la. World gitu. Siap dtg umah lagikk. Ko sebut je citer pe ko nak. Kompem dia crk abis2san. Dah tu rega dia murah siyott. Satu dvd baru 6 hengget. Kompem clear. Kalau dvd tu rosak ka, melompat ka, x clear ka, senang bah itu. Kol jek dia tup2 ko dh dpt yg baru. Tak payah susah2 kuar umah. Kalau ada award ejen dvd terbaik, kompemm.. dia yg dapat.

Dan.. setiap kali dia dtg umah aku, kompem 40-50 hengget terbang. ~ huhuhu ~

Suma ni anak aku yg pilih. Aku tukang bayor je. sabor je la :P

10 comments:

en_me said...

ujan susah, tak ujan pong susah.. kannns

@tune® said...

babe..lu donlod jer la...ni mestikes malas nk wat cetarompak diri sendiri...cait!!!

ilazz said...

en_me - besa ler kita ni manusia. mmg gitu ~huhuhu~

@tune@ - nak wat camner.. Aku berada dlm golongan pembeli dvd yang tegar :P

Darab Dua said...

wah.. sakan benar anak lu soping dvd.
haha~

Ungku Nor said...

akak dah lama tak beli dvd.
donlod je senang.
tak pun bil stimix tetap jalan gak, kan..kaann..hehehe

mrblind said...

lu tolong carik cerita dead racer..gua dah lama mengidam ni..satu lagi kalau ada dvd tom & jerry lu tapau sekali..

eddie dewanaga said...

kat JB 4 hingget, beli 5 free 1, tapi okla, dia siap dtg rumah... rosak boleh ganti, mana2 bisnes pun, customer service mesti baguss...

gua gila nicolas cage, cerita dia walau 'mangkak' macammana sekalipun gua mesti nak tgk..

ilazz said...

darab - mmg ler skn sbab bukan duit dorg!!

kak ungku - sya x dpt menahan godaan ejen dvd sya tu :P sebab sya ni kan insan yg lemah ~huhuhu~

mr blind - dead racer tu 18 sg ke sx?
~muahahaa~

bro naga - nic cage? leh laa. thp keensemannyer amt la kurengg :P. Dah tgk Bangkok Dangerous ke bro?

azlishukri said...

minat yang sama. salam singgah.

ilazz said...

salam salam. mekasey sbb singgah

~huhuhu~