Friday, October 10, 2008

Ari yg bosann..

Pepagi nih.. cam besa ler keja aku. Anta Japi ngn Jaja p skolah. Jadik supir x bertauliah. Japi ada Raya gathering so kena pakai baju melayu. Asik nak melawo je budak nih. Blajo malehh!!

Ensem anak bujang aku ni woo..

Pas anta Japi, anta Jaja ngn Abg plak. Abg x skolah psl PMR. Bila balik anta dorang, mak aku kata krg Ita nak dtg. So kena ler masak2 skett. Mak aku ajak p klinik psl dia dok pening pala. Tu mesti pressure naik tu. Aku bawak mak g klinik kul 9.15 am. Memang naik 150/90. Ni laa yg wat aku risau nih. Mak tu bukan reti nak dok dendiam. Ada jek yg dia nak buat. Balik tu aku prepare pe yg patut then amik Jaja lak kat Muadz.

Bila sampai, dorang lom kuar lagi..

Eee ada pisang ngkauuu.. Ye ler. Kan ke ari nih ari Jumaat. Nih utk yg semyg Jumaat jek. Aku x layak maa :p he he he..

Tu diaa. Muslimah sejati.:p

Dah x sejati dahhhh.. "Panas ler mama"

Sesi mengabihkan duit aku sdg berlangsung.."Singget jek mama". Ye ler tu. Kalau dah ari2, mau bankrap aku jadiknyer..

Pas tu g beli lauk plakk. Kt tempat besa lerr.

Bapak banyak lauk diaa. Tp yg aku beli x dek dlm gamba ek. :p Aku beli kurma ayam, ikan kembung stim tu yg mmg peberet aku, siput sedut Japi ngn sup ikan mak. Kena 23 hengget ngkauu!!

Ibuk supir sdg bertugas. Siyes giler!!

Balik umah je mak dh stat tumis dahh. Aku dh pesan jgn wat, dia buatt gak.


Pas tu Ode dtg ngn Adah. Wajib borak dulu..

Mak tgh x sihat..

Pas tu Ita dtg ngn famili dia yg bapak gamai. Aku buat mihun goreng jek.

Ita ngn mak dia..

Lupa lakk.. org Maxis anta sms sengal awal2 pagi ngkauu. Pekena ntah. Tp mak sokaaa!! :p hu hu hu. Dia mc ari nihh.

No comments: