Thursday, October 23, 2008

Murah rezeki :p

Minggu ni rezki aku murah betul laa. Ada jek org nak banjer mkan. Ke dorg saje je nak soh aku gumuks? Tapi.. org tua2 pesann rezki jgn ditolakk. :p Dan aku pun bukan jenis suka tolak2 nih ~huhuhu~ Yang slalu skali bermurah hati banjer aku sudah semestinyer org Maxis. Mesti dia sokaa klu aku sebut nama dia nihh :P Betul tak wak? ~hehehe~

Hari Ahad dia banjer, hari Selasa pun banjer lagi tu. Kat mana lagi kalau bukan port weol. ~huhuhu~ Bukan psl pe. Aku nih malas nk drive. Tak soka. Naik lrt lg senang. so kalau kt port aku tu, naik jek lrt kat Jelatek 15-20 mins dh smpai KL Sentral. Senang banyak aku ~hik hik hik~

ni la gmba plan KL Sentral. Aku mmg kompem x kan sesat kt situ nyer la..

Ni ler yg weol makan. Vietnamese Beef Noodle. Bapak banyak n mmg sodappp..:P

Aku minum es blended. Tp lupa lak namanyer. Org Maxis cam besa asik la dgn ice lemon tea. dn cam besa jugak msti ada cheese ckae utk aku. Kalau sya gumuks nnti, siap ler awakkk :P. (pdhal aku yg nak makan)~huhuhu~ Ari tu ntah cmna la aku boleh lupa nak amik gambo. So terpaksa ler diimpot dr Yahoo.

mabelesnyerr..

aku x abis makan kek tu so tapau bwk balik..

Pas tu ari Rabu Nor pulak kol aku. Ajak teman dia bukak posa kat Tmn Bunga Raya. Abis laa diet aku. ~huhuhu~ Aku p amik dia kt Melawati pas tu trus g. Masa tu ujan pun dh reda.

Tgh tunggu..

Nor tgh oder char kuey teow..

pas tu dia oder nasik lemak plak. Aku duduk cam mem plak. Pdahal dia posa aku x. X baik betul aku ni kannn :p~huhuhu~

ni la dia char kue teow tu. Mmg sedapp ngkauuu..

and the nasik lemak. Nor je makan. Aku dh x larat dahh.

teh tarik, melo es yg bapakk manis. Bahaya wooo. Boley kena diabetes..

Aku ingat nak tapau bawak balik utk bdk2, tapi bila tengok q yg melampau2 maka terpaksa ler dikenselkan rancangan aku tu.

pembeli berhemah tgh q. bersopan santun gitu..

Dan lepas makan aku anta Nor sampai kt Ampang Point. Mekasih pada mike2 yg belanje teman ekk. Len kali banjer lagi tauuuu ~huhuhuhu~

Pertanyaan speselly utk org Maxis. Dah hayati lirik ring tone sya pd awak? ~hehehe~ :P

4 comments:

Dba Ghani said...

weh!!!!sedapnyer!!kek tu..hahah!!!

ilazz said...

Mmg sedappp dikk. nak2 kalau yg free punyer. ~huhuhu~ :P

eddie dewanaga said...

char kuey teow tu nampak mcm best..

adoi..
adoi...!!

ilazz said...

Mmg kaw2 dia punyer rasa. X cukup sepinggan klu makan :P ~huhuhu~