Friday, October 17, 2008

Open house

Aku malas nk open2 house nih. Tp psl si Emy nak dtg raya, maka aku open gak la. Tp sikit jek :p Aku masak sempoi jek. Spageti. Yg plg senang in da world. Tp sblom tu kena la pegi Giant dulu.

Ni brand peberet aku. Nak2 yg kaler kunen tuh :p..

hasil sopingan aku . Siap ada ayam golek lagi ngkauu :p

Sebab Emy kata nak dtg kul 5.30, smpat ler aku membuta jap. hehehe.. Pas Asar bru aku stat masak. Aku kan terer. :p. Aku masak byk sbb umah mak aku gamai lak askar. Pas tu tunggu punyer tunggu punyer tunggu (lama aku tunggu!) dia kol kata jalan jam giloss. Pas maghrib baru sampai.

Emy n famili..

Ainul Mardhiah yg kiut..

Si Jaja betuah btl. Dn x malu nyer sound direct jek kat si Dalia, tak dek ke duit raya antiie? Cehhh wat malu aku jekk. Pas Emy ngn Dalia balik, kroni2 aku plak maii. Pompuan2 nih sampai jekk terus pulun makan.

Ida Adam ngn Ida Yus..

pompuan yg tgh bahgia gitu..

pompuan jelita tgh makan :p..Pastu kepochi bdn dh gumuks ~hik hik hik~

Masa mkn tu sesi borak2 jln sekali. Rugi masa woo. Lama x lepak ngn dorang nihh. Kroni2 aku masa kat I&P.

Pas makan ada demo plakk..

anak dara aku yg kuat melawo..

Tetiba si Ida meroyan sakit pala. Dah jadik sesi merawat org saket la plakk. Si Ida Adam ler jdk dokternyer. Dasat cara rawatan dia. Cam tgk expose mistik la plak. Wakakaaa..:p

dah x jelita dahh pompuan nihh ~wakakaaa~


Bkn senang dpt pluang yg sekeh pala org wooo :p Lebor tul senyum si Ida Adam..

Kronies of mine..

Lepak sampai kul 12 lebihh. Bukan selalu..

No comments: