Saturday, October 11, 2008

Sabtu yg ok :p

Pagi ni misi aku ialahhh: pegi ke pasar tani. Dah lama aku x p beb. Lauk dlm peti es pun dah abis. So slpas siap jemur kain, aku pun berangkat ke Setiawangsa. Gamai dah org. Tapi aku no hal bab2 parking nihh. Parking kat opis lama aku lerr. la la la :p Singgah jap borak ngn Md. Ghani.

Ni ler En.Md. Ghani yg encemm..:p

Orang dah gamai..

Aku beli ikan kt adik ni jek. Len tmpat x berkenan. X tau lak nama dia apa. Lagipun adik nih slalu bagi aku diskaunn.:p

Ikan todak ngkauuuu..

Ni lak penjual ayam feberet aku..

Org Maxis sms aku. Tu la. Smlm sensitip nar. Hani pun kol aku. Siap witheld nama tuuu.:p. Masa nak abis masak, Kak Arah ngn family dtg. Along Midah pun sama. So .. ajak la lunch skali..

Dorang tgh makan..

Along Midah & Kak Arah..

Pas dorang balik, Ejan lak datang ngn kengkawan dia.. Inspekter sahabb..:p Bawak keta baru lagikk. Tapi x bagi pun duit raya kat anak aku. Kedemut inspekter nihh :p

Fr R to L: Inspekter Sahab, Mukhsin (polis gak) & tuan menejer (lupa lak nama dia)..

Petang Ucu dtg. Dia lom beraya lagi. G umah Wen tgk anak dia. Pas tu Bik pulak dtg. So plan nak ke umah Cik terrrpaksa dikenselkann.. Jaja lak nak tido umah Azma malam ni.

ken men susah nak amik gambo Ucu..

Dapat gakk.. :p

Ni Dina..

Sesi lepak2

Babah tgh dok pulun nasik impit..

Org Maxis nk kuar ngn geng2 UKM mlm ni. Aku pesan jgn terrrover dah lerr.. Sendri mau igt maaa..

Kat TV3 ada citer yg lebih kurang cam citer aku. Sedihh..

No comments: