Tuesday, October 14, 2008

Pegi farmasi

Pagi2 aku dah anta Japi. Balik tu aku singgah kubur ayah sat. Pas tu anta Jaja ngn Abg plak. Abg x skolah psl PMR skrg ni. So dia nak g men futsal kat Permai. Jaja mntk 2 hengget nk bsnjer kt KAFA. Ngada2 tul budak nih.

Jaja cam baru bangun tido. Mmg pun. Jenuh aku kejut dia..

Abg pun sama jek..

Balik anta dorang sangkut plakk kat Keramat Permai. Ni yg aku maleh sgt nihh. Seb baik aku bwk auto. Klu manual kompem terseliuh kaki tekan clutch.

View dr "ferrari" aku :p..

Pas aku amik Jaja kul 10.30 tu aku bawak mak p cek darah kat Vitacare Setiawangsa. Mak ngn aruah ayah aku mmg besa kat sini. Alhamdulillah dpt parking dekat. Kalau x sian kat mak nk kena jln jauh.

Ni ler farmasi nyer..

Cek darah. Si Jaja nyibuk jek..

Cek kolestrol. Mak nyer kolestrol naik..

Kena bayar 12 hengget..

Pas tu kan dgn tetiba jek si Jaja meroyan. Sebabnyer? Dia ndak beli gift box kat Foto Zoom tp aku x bagi. Rasa nak bg backhand jek.

Jaja tengah meroyan..

Last2 aku ckp dgn dia klu dia nak gak beli, aku potong duit skolah. Cepat je "ok mama". Dia ni klu belakun kalah maya ponti tu. Nyampah tul aku.

Ko tgk. Kan aku kt td dia berlakon jek. Ni dh ok dahh. Siap nak posing dpn gambo Fauziah Nawi. "mama dia ni la yg belakon takbir suci 3 tu". Dia mmg suka tgk citer tu.......

Ni ler yg dia nak beli tu..

Aku x dek duit kecik. Kena bayor pakai duit sen..

Pas tu cam besa la. G food court beli lauk.

Jaja tgh praktis nk jual ayam..

Ni ler aku punyer peberet. Tapi.. aku x leh makan psl sakit giloss ulcer aku ni. Huwaaa!!

Ari ni kena 18 hengget. Ari2 cam ni leh bankrap aku.

Dan ini.. gamba x sensor sket. Abg ni bukan reti nak pakai baju dulu sblom mkn. Klu kurus 2 x pe la gak, ini.. alahaiiii....:p

No comments: