Wednesday, October 29, 2008

nape aku ada blog?

Ada org tanya aku. Nape ek. Psl suma org ada kut. So aku pun mesti ada lerr ~ muahahaa :P. Tak ar sebab aku saja nk simpan suma kenangan aku ngn famili, member.. suma ler. kira cam diari la. Cuma klu kat blog ni x dek la nmpak tulisan aku yg cam cakar lembu tu. Peh tu aku boleh letak gambo byk2. Ye la kan. dah blog aku sukati aku ler nak letak apa menda pun. :P

Ekceli x plan pun nk bg n x expect pun org baca. Ye ler. Aku ni bukannyer Nasha Aziz. Tp kawan satu skolah jek :P Yg best part nyer makin gamai ler orang yg aku kenal. Gempak woo. Padahal 6 bulan lepas, jgn kata blog, internet pun aku jahil. Nak Ym lagi la. Jauh burger dr api ~huhuhu~

So kesimpulannyer.. aku akan trus ltk gambo byk2 kat blog aku nih peh tu buat entri ikut sukati aku. Sesape yg rasa x suka, x yah baca. Abih citer. The end. Wassalam. :P

15 comments:

eddie dewanaga said...

betul tu, sama la dgn gua, tempat meluahkan apa yg terbuku di dada...
dulu, gua slalu luahkan di dinding2 toilet, pastu bila dah terer sikit, tulis then sumbat masuk disket, semua tu macam karya2 agung gitu...

kita letak apa2 aje dlm blog, tak kacau harta/ati org lain..

kadang2 rasa mcm journalist gitu...

untuk ilazz, teruskan blogging, gua akan jadik pembaca/pengkritik setia...

keep on rocking..!!

ilazz said...

wuhuhu~ terharunyer. cam artis la plakk. Muahahaa

Apapun mekasih bro sbb support sya. Ni nak kena bagi pezen ke? :P

btw bila nak hapdet blog bro? Wa rindu nak baca dah ni ~huhuhu~

@tune® said...

hix...
y eh??there's no reason for that la...

neway...update more pics lebey byk kaler² kn?

mrblind said...

aku pulak dah lama dengan internet..tapi blog..baru 3 minggu lepas aku create..sbb aku x tahu..jgn ditanya kenapa..

ijan said...

aku wat belog sbb ada member aku cabar. last2 aku plak yg ketagihan. ciss... kuat betol pengaruh rakan sebaya ni...

Brader Black said...

Aku bleh cHreT sepah2 dlm blog.

Cool.

ilazz said...

@tune@ - lagi byk kaler lagi meriah. cam nak smbut dipavali lak :P

edi - sebab ko leh tunjuk koleksi kasut mini ko kann. Pas tu leh ngutuk budak aliff kente tu :P

sultan - pengaruh soh wat blog x pe arr. jgn pengaruh ko jdk kaki skodeng ke, kaki chret ke udah lerr ~huhuhu~

en kachak - sila chret di blog sendiri. X koser aku nk kemas klu ko chret kt blog aku nih.:P he he he

Darab Dua said...

"nape aku ada blog?"

sbb lu dh sahut seruan kerajaan agar berblog.
haha~

ilazz said...

darab - sebab aku jeles sbnonyer. ko ada blog tp aku x dek. hehehe

Ungku Nor said...

kekdahnya akak terer sikiiiiit je la dari awak kot..keh keh keh

salam bebeh, baru sempat nak nyinggah.
asek kena kaco dengan naga tu jer..bluweaakk

hanis said...

okaii ler tuh

ilazz said...

kak ungku - sape laa sya ni komper ngn akak yg dh very the unibers tu!!

dah la comey, pandai masak, mabeles, soka nau bela ikan .. pe lagi ekk (ni dh kira mengampu thp gaban dh nihh)

~hehehe~

ilazz said...

hanis - mekaseyy!! :P

theblabber said...

hai..
as for me, blog is a medium to let the heart out. bebas nk tulis apa yg kita rasa, apa yang kita alami.
nway, keep on blogging!!

ilazz said...

miezi - tul ckp awk tu. janji sya x kacau org len kan? :p

thanx ek..