Tuesday, October 14, 2008

Soping di Carrefour

Smlm ptg pas amik Japi, aku p Ke4. Sblom tu tanya dulu dia larat ke x. Ye la member skolah dr pg smpai 4.30 woo. Letih. Tapi komfiden je jwb "Japi ok". Tu mesti ada benda yg dia ndak tu. Len mcm jek. Sampai sana orang pun x ramai so senang ler aku menyoping.

Japi tgh pk nak pilih cereal yg mana..

Ni ler barang2 yg aku beli. Sikit je nih.

Pas tu Japi nak makan McD plak. Kan aku dah kata. Mesti aku kena nyer la. Tadi dlm Ke4 dia merengek nak sushi. Macam ler pnh makan. Milih dh la satu hal. Dok tanya aku. Mana ler aku suka benda2 mentah ni. Uwekk :p. Dh dapat apa yg dia nak weol pun balik.Ujan lebat giler masa nak smpai Setiawangsa.

View dr 'ferrari' aku :p..

Japi pe lagi, bantai tido je la..

Balik umah pe lagi..

Dia tengah dok pulun sushi ..

Sibuk soh amik gamba sushi tu. Yek!!..

Pasal masa aku balik still ujan, suma barang2 tu masih ler lagi dlm keto. Malas nak bwk kuar pun, ye gak he he he :p.

2 comments:

eddie dewanaga said...

gua kalau masuk sana,
nescafe 3 in 1,
maggi kari,
tuna mayonis,
roti,
biskut oreo,
apple ijau,
nugget...

hahaha... org bujang la katakan,
stock time malas kluar makan...

ilazz said...

Lebey kurang gua jek bro :p tapi kena beli triple ler. heh heh