Friday, October 17, 2008

Hari ini..

Hari ni aku TERPAKSA kol dia. Kalau x psl umah, x kan aku buat suma tu. Aku igt lagi apa yg dia buat pada aku. Pada famili aku. Sampai mati aku TAK AKAN lupa. Buat si MANGKUK HAYUNN a.k.a TALAM BYK MUKA jgn kau igt dgn sms boleh buat aku maafkan kau. Mati hidup balik aku TAK AKAN MAAF KAN kau. Puas lah hati kau skrg kan. Tp kau jgn lupa, Allah Maha Adil. Memang aku redha dan aku terima sebab ini semua dugaan dr Nya. Cuma aku mohon pada Nya agar berikan aku kekuatan untuk hadapi semua ini..

2 comments:

eddie dewanaga said...

ilazz pun marah2 gak ke..?
ok, kalau nak sesuatu conclusion yg tragis jgn lupa inform gua eh,
gua tolong apa yg patut...

1. bunuh
2. bakar
3. letup
4. tanam

huh... semudah pam minyak ke kereta anda...!

ilazz said...

isyh isyh terharunyer! ada gak yg prihatin gitu. Akn dipkkan mana cara yg sesueyyy :p