Sunday, October 19, 2008

Beraya ke umah Ucu pulak

Semalam masa aku pegi umah Ucu, jln jam gilerr woo. Tp tu yg hala ke KL la. Padan muke dorang ~ wakakaaa~ Ye la. Ni suma psl byk nar open haos lerr.


Ucu masak macam2 ngkauu. Tp aku mkn sket je laa. Klu mkn byk2 nnti gumuks cam badak air le jadinyer :p. Cramp umah Ucu dgn suku sakat kitaorng. Nampak gaya kena Ucu kena psg khemah bila wat open haos nih :P

Geng tgk citer industan..

Taiko dok kontrol remote :P..

Adah, Ucu, Aku ngn Ana..

full umah Ucu..

dah kenyang, lepak kt luar smbil mencemarkan udara :P..

Hariz tensen aku amik gamba dia..

Ana, Aku, Etty ngn Ezaira..

Jaja ngn Eisya..

dan spt besa mak ngn Ode (kembar beb)..


Meriah sakan. Besa ler famili aku. Takde yg setanding. Mmg org Usj jeless bila tgk weols pasai depa x leh lawan~huhuhu~

No comments: