Tuesday, October 7, 2008

Hari yg gelap..

Ari ni mendung je ko. Tp si Japi punyer le semangat nk g skolah lom kul 7 dia dh ready. Semangat menda. Smlm aku dh warning bgn pagi buat hal kalu... laptop x dak boleh main arr kici!! Dia lagi syg game dia drp aku. Huhuhu..

Anak dara aku pun sama.Seb baik mood dia ok bila nak g KAFA. Ye ler. Bulan posa sebulan x pegi ngkauu. Aku takut gak dia meroyan tp bila turun keta, rileks jek member.

Balik umah, dan ler aku nak hapdate pape yg patut. Sebabnya yg sorang tu lom bangun lagi. Kalau x, ko jgn mimpi aku dpat guna laptop.Kul 10 lebih aku nak amik Jaja. Pas tu terus bwk mak p Maybank nk kuar duit.

Pas g bank, g Giant. Jaja lak tetiba meroyan nak beli baju. X dek saiz dia pun. Ngada2 minah nih.

Jaja tengah meroyan..

Pas tu g food court beli lauk. Boleh plak pagi tu x dek parking lgsung. Ceh!! Kena la mak turun ngn Jaja. Masa nunggu tu, sempat ler amik gmbo tp satu jek.

Ni ler food court Setiawangsa. Yang banner kecik kt kiri kanan tu dok promote popia budak Nadia AF tu. Baru ler tau ropanyer dia ni anak brader jual popia tu. Dulu aku ngn Imah slalu port kt tmpat dia. Mihun goreng mak dia mabeles giler. Tp perhatian ek.. Aku benci giler ngn AF. X dek faedah langsung citer tu!!

dan..

malam tu aku hanginnn sungguh. Sebabnya: aku x jadk g umah Imah. Pas tu siJaja mula ler buat hal.Naik darah aku. Lgsung jd kecoh.malas nk citer. TENSENNNNNN!!!!! Malas aku nak ckp. Lyn Japi wat homework jek.

Japi tgh konsentret. takut kena sekeh ngn aku.. Muahaha

Tp kan.. yg jd mangsa 'kehanginan' aku ialah... org maxis. Ntah pekena bila aku baca sms dia jek, aku rasa cam dia bo layan jek. Hapa lagi...

Aku off tipon pas tu angkut suma bdk2 pi umah abg. Lepak situ borak2 ngn kak Sue smpai kat kul 11. Bila mak balik nyahh, byk ler sms masuk.Rasa bersalah lak aku. Mis kol smpai 7 kali ko. He he he. Tu mknanya mmg dia cyg kt aku ler tu kol byk2 kali tu. Tak pun dia mmg nk sgt maki aku!! Wakaka. Peh tu std ler aku anta ler sms beli jiwa.:p Ye ler. Sedih lak aku baca sms dia. Ciann ko. Dah ler member tu demammm.

Tunggu punyer tunggu.. sonyap yo. Dah tido kutt. X pe ar. Esok masih ada dong.


No comments: