Monday, October 20, 2008

Kenny Rogers

Aku baru skali dua jek mkn kt Kenny Rogers nih. Sebab musababnyer ialahhh:

1) tempat dia jauhh
2) rega dia mahelll ngkauu

So bila org Maxis ofer nk banjer, harus aku trima. Rugi ler beb klu x pegi:P. Heh heh. Di mana lagi kalau bukan di...port weol laa. Kali nih aku bwk geng bas skolah aku :p

tgh nunggu tren..

macam2..

Jaja dh melekat kat kedai beskut nih..

ni tgh bincang bp byk duit mama patut abis dlm kedai beskut nih..

ni ler tempatnyer..

tgh pk nak mkn menda..

Jaja dh konpius..

last2 pilih nih..

x sempat nak amik gmba, dorg nak rembat..

Sakann..

tgh pk nak tmbah lg ke x..

ni org Maxis nyer. Pekebenda aku pun x tau. Cam x sedap jek..

Abisss tp x licin..

dh abis kena ler balik kann :p..

singgah 7 E jap..

slamat naik tren..

Cun sungguh view KTM nyer stesen..

Sampai umah kat Astro ada citer 'Cahaya Lailatulqadar'. Best wooo. sebab ada Zulhuzaimy. Aku mmg ska dia. Kalau berlakon perrgghhh kellassss nyahh. Mak sokaaaa :p

Hero ku :P..

mekasih kat org Maxis merangkap org usj sebab banjer geng bas skolah aku. Jgn serik ekkk :p..

7 comments:

eddie dewanaga said...

huh, bila jumpa uncle Kenny, harus try mac & cheese yg lazat tu..

baru terbayang snowflakes gugur di Greenwich Village...

ilazz said...

lazat mmg ler lazat bro. Tp takut smkn cerah ler peluang sya nak jadi cam hippo :p

Rembo said...

ni kenny kat subang parade kan?

ilazz said...

oooo bukan ler. ni kat kl sentral. Port besa ~huhuhu~ :P

ilazz said...

oooo bukan lorr.. Ni kat kl Sentral.
Port besa :P ~huhuhu~

Dba Ghani said...

best2....mana chatbox ha?!!x der ker????`

ilazz said...

tgh diusahakan nihh. besa lerr. lemm sket ~huhuhu~